We've Moved! Just as Gamepedia has joined forces with Fandom, this wiki had joined forces with our Fandom equivalent. The wiki has been archived and we ask that readers and editors move to the now combined wiki on Fandom. Click to go to the new wiki.

SimCity Wiki/pl

From SimCity Wiki
Jump to: navigation, search
SimCity logo.png
Witaj na SimCity Wiki
pomocy do gry SimCity napisanej i utrzymywanej przez graczy.
Nie bój się tworzyć nowych artykułów i poszerzać już istniejące.
Aktualnie utrzymujemy 304 artykułów.

O grze

Nowe SimCity dostarcza niezwykłą głębię symulacji. Urzeczywistnienie świata i szczegółów symulacji tworzy z tej wersji najbardziej responsywne i indywidualne SimCity stworzone do tej pory. Ta część serii posiada również najbardziej rozbudowany system zarządzania miastem i pierwszy w jej historii tryb wieloosobowy. Możesz kontrolować cały, wielomiastowy region samodzielnie, skupić się tylko na jednym mieście lub rozpocząć rozgrywkę z innymi osobami w zintegrowanym trybie wieloosobowym, gdzie każdy gracz ma możliwość kontrolowania innego miasta w regionie w tym samym momencie. Każda decyzja podjęta dla miasta może mieć (i ma!) wpływ na cały region, np. zbyt mała ilość patroli policji może spowodować zgromadzenie się w mieście przestępców, którzy będą odwiedzać również inne miasta w regionie!

Aktualności
Game basics.png
Podstawy
City Icon.png
Miasto
Specialization.png
Specjalizacje
Region Icon.png
Region
Community.png
Społeczność Wiki
Filmiki